Review Max Factor lipstick

Salutare fetelor! 🙂
Astazi am revenit cu un nou review la un produs pentru buze. Este vorba despre rujul Max Factor in nuanta Eternal Flame 630.
Il ador!! 🙂 incepand cu ambalajul pana la rujul propriu zis!
Este invaluit intr-un ambalaj auriu, elegant chiar si in capat poti vedea exact nuanta rujului fara a mai fi nevoie sa scoti capacul.

20130718-190633.jpg

20130718-190642.jpg

Nuanta rujului este una de roz cu subton albastru pot spune. Este un ruj hidratant, cremos si deloc greu pe buze. Confera o stralucire buzelor deoarece contine mici particule aurii fara al face prea strident sau prea sclipicios.

20130718-191005.jpg
Fara blit.

20130718-191032.jpg
Cu blit.

Rezistenta lui este buna, 3-4 ore, tind cont ca nu este un ruj mat sau cu rezistenta la transfer.
Poti savura linistita o limonada buna sau o gustarica, va ramane pe buze. 🙂

Pretul acestui ruj este de 30 lei, dar eu am avut norocul de a-l achizitiona la minunatul pret de doar 11 lei din Auchan!! Asa pret mai spun si eu!! :)) Erau cateva nuante care se vindeau la oferta si am avut norocul sa dau peste acest ruj minunat. 🙂 Acum regret ca nu am cumparat mai multe. 😦

Daca aveti norocul sa il gasiti la minunatul pret, cumparati-l!!

Atat am avut astazi pentru voi fetelor!
Sa aveti o zi minunata si sa ne auzim cu bine!
Va pupacesc!

8 gânduri despre „Review Max Factor lipstick

Lasă un comentariu