Wishlist iulie-august

Am revenit cu un wishlist! 🙂

In data de 19 iulie am dat prima mea comanda pe Iherb si sunt nerabdatoare sa primesc produsele. Sa va arat care sunt produsele pe wishlist-ul meu.

1. Skin by Ann Webb este un autobronzant crema pentru corp. Sunt foarte curioasa cum este. Pretul a fost de 7.20 $ pt 120 ml.

20130721-212209.jpg

2.Real Techniques Your Base/Flawless, Expert Face Brush. Pret 17.99$

20130721-212702.jpg

3.Real Techniques Your Eyes/Enhanced Starter Set 5 Brushes. 17.99$.

20130721-212819.jpg

4.Real Techniques Expert Face Brush

20130726-162310.jpg

De foarte mult timp mi-am dorit sa achizitionez aceste pensule si cu ocaziazilei mele de nastere, am reusit sa fac o comanda pe Iherb si sa imi achizitionez o parte din pensule.
Transportul este de 4$ si in aproximativ 4 saptamani ar trebui sa ajunga in mainile mele acest colet. 🙂

Deoarece am avut o comanda peste 40$ mi-au facut o reducere de 10$ din suma totala.
Am putin emotii ca nu cumva sa se piarda pe drum coletul, dar sper sa ajunga cu bine la destinatie si cu siguranta pe viitor voi mai cumpara de pe acest site.

Acesta este wishlist-ul meu. 🙂
Voi ce doriti sa va achizitionati in aceasta perioada?
Va pupacesc si sa aveti o seara faina! 🙂

2 gânduri despre „Wishlist iulie-august

    • Comana am dat la pensulici 🙂 acum le astept sa vina. Drumul e cam lung si nu prea am rabdare. Cred ca este ok pretul pt niste pensule asa laudate. Sper sa iti cumperi si tu cat de curand! 🙂

Lasă un comentariu